3-4 czerwca 2014 r uczniowie klas II  i III  z Zespołu Szkół Technicznych im. Bohaterów Września 1939r. w Kolbuszowej z opiekunami:  Jolantą Zwolską, Elżbietą Czerepkowską, Grażyną Pełką i  ks. Krzysztofem Rusznicą pojechali na wycieczkę szkolną w Bieszczady.

Z Kolbuszowej wyjechaliśmy o 6:00 rano. Na miejsce dotarliśmy około godziny 10:00. Szlakiem czerwonym prawie padnięci weszliśmy na szczyt w Bieszczadach Zachodnich - Smerek (1222m.n.p.m).  Ze szczytu zeszliśmy na Przełęcz Orłowicza , a następnie Połoniną Wetlińską przeszliśmy do Schroniska Chatka Puchatka. Wszyscy byli oczarowani krajobrazem. Po krótkim odpoczynku zeszliśmy do Brzegów Górnych, skąd autobusem udaliśmy się do schroniska młodzieżowego w Wetlinie. W schronisku przydzielone zostały nam pokoje i dostaliśmy 2 godziny na odpoczynek przed ogniskiem.  O godzinie 19:00 wszyscy udali się na ognisko, które trwało do godziny 23:00. Następnie wszyscy bardzo grzecznie udali się spać.

Drugiego dnia wycieczki naszym celem była zapora Solińska, która jest największą budowlą hydrotechniczną w Polsce o długości 664 m, podzieloną na 43 sekcje, wysokości 82 m i objętości betonu 760 000 m3. Tam mieliśmy dwie godziny czasu wolnego na zdjęcia, zakup pamiątek oraz czegoś do jedzenia. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Sanktuarium św. Andrzeja Boboli w  Strachocinie, gdzie siostra Julia opowiedziała nam ciekawą historię Andrzeja Boboli, który objawił się tamtejszemu proboszczowi. Zostaliśmy oprowadzeni po ogrodzie, gdzie znajdowały się stacje drogi krzyżowej. Następnie podziękowaliśmy siostrze Julii i udaliśmy się do autobusu w drogę powrotną.

Do Kolbuszowej przyjechaliśmy około godziny 18:00.

Daria Grądzka, Katarzyna Stec, Kinga Lubach,Patrycja Stec,  Katarzyna Urban

Polish English French German Italian Russian

Losowe zdjęcie

Osób online

Odwiedza nas 607 gości oraz 0 użytkowników.

Firmy przyjazne szkole

PPUH Zakład Krawiecki S.C. Margo

Meble i wyroby z drewna E.Kołodziej

Pług - Spółdzielnia Pracy Handlowo - Produkcyjna

Firma Budowlana EFEKT S.c.